Gildia Cosel

Rzemieślnictwo średniowieczne

Nowość / Newest one (3/52)

Zarobiona jestem. Naprawdę. Wiosenne porządki, które zaczęłam już w połowie stycznia, i które zabierały mi całe dnie już się prawie skończyły. Dlatego nie pisałam nic na blogu. Nie miałam na to czasu. Na prace rękodzielnicze również.

I have a lot of things to do. Really. Spring cleaning, which I started in mid-January and which take me all days I have almost finished. That why I don’t make any notes on blog. I haven’t no time for it. For craft too.

W ramach owych Wiosennych Porządków wykonuję szuflady do szafki w kuchni. Na drewnianym stelażu, oplecione konopną taśmą, a pierwsza prezentuje się tak:

In the context of these Spring Cleaning I make drawers for kitchen cabinet. On a wooden frame, braided hempen tape, and the first one looks like this:

skrzynka01

1 komentarz»

  Zima na wiosnę | Wszystko i nic wrote @

[…] w czasie więcej wolnym, niż zajętym zrobiłam ostatnio skrzynkę-szufladę, żeby po zamontowaniu trzech takich w szafce ogarnąć kuchnię do końca. Jeszcze dwie takie i […]


Skomentuj

